сряда, 31 юли 2013 г.

За хората тип 'artist'. Part 1.

На скоро разбрах, че съществуват три категории хора. Първите- 'nerd' са  свръх интелектуалци, които прекарват времето си в странни занимания. Класифицират ги като стереотипи маниаци, увличащи се по наука, технология, фентъзи, фантастика, комикси, компютърни игри, математика. Често през ученическите години им лепват етикета "зубъри" и "неудачници". Втората категория - "social" са типа хора, които се интегрират отлично в обществото, винаги се стремят да са популярни сред масите, обичат да работят с хора и да налагат собствени мнения и тези. Третият тип хора са "artist". Всички онези, които впрягат интелекта си в създаването на собствени произведения от всякакъв тип, талантливи и креативни, почти винаги са със собствено мнение за Вселената, Земята и заобикалящия ги свят. 
Днеска ми се пише за картини, но тъй като въобще не разбирам от този тип изкуство, ще показвам. Авторката е моя близка приятелка, която рисува невероятно. И ще й напомня, че някой ден трябва и на мен да подари нещичко за стената.

Тази е една от любимите ми...

А на тази ме има и мен... Каза, че съм танцуващата мишка в ляво:)


Пейзаж от Хърватска.


Тази е special painting for my little robber :)

Тази е уникална просто...


И малко готика...




Тук- една българска девойка в шопска носия


А някой ден като стане известна художничка, ще припомня кой първи показа картините :Р





0 коментара:

Публикуване на коментар

Template by:

Free Blog Templates