неделя, 28 юли 2013 г.

Въпроси и отговори с шарена сол:)

Едно от любимите ми местенца за четене е един невероятен и различно-шарен блог на една вело-девойка, която може да ви заведе в различни краища на земното кълбо, както със своето колело, така и със свободния си дух.
http://www.sharenasol.com/
Днес ще отговоря на нейното предизвикателство да направим деня си по-шарен:)
http://www.sharenasol.com/2013/07/10.html
И така...
1-ви въпрос:  Що за човек е най-добрия ти приятел?

Ме:  Тя е Малкия принц на нашето време. Тя е от онези, които ще ти дадат отговор на всичките ти съмнения, и от онези, които достигат и до най-скритата гънка на душата ти. 

2-ри въпрос:  Ако беше картина, каква картина щеше да бъдеш?
Ме: Поляна с бели маргаритки.

3-ти въпрос: Коя е любимата ти снимка? Покажи ни!
Ме: Когато разбираме, че не трябва да търсим смисъла в живота, един ден той просто се появява.

4-ти въпрос:  Коя е любимата ти дреха? Защо?
Ме: Рокля. Повечето се обличат бързо, а и някак си предава повече магнетизъм на женското тяло.

5-ти въпрос: Кой е първия ти спомен?
Ме: Ръцете на майка ми. Липсват ми...:(

6-ти въпрос: Къде би живял? В какво?
Ме: Мога навсякъде. Приспособявам се бързо. Но винаги съм искала в планината...всяка една планина може да бъде мой дом.

7-ми въпрос: Ако те предизвикат да подобриш живота си с някаква малка стъпка или решение, какви биха били те?
Ме: Да намеря време най-после да се науча да шофирам. Ама едва ли е подобрение, по-скоро може да измести разходките ми до всяка една точка.

8-ми въпрос: Къде обичаш да спиш?
Ме: Навсякъде. Не местата определят съня ми, а този който, споделя събуждането ми сутрин.

9-ти въпрос: Любимите ти места там където живееш? Защо?
Ме: Няколко кътчета в Морската градина- заради тишината, Катедралата- там успявам да съм малко по-близо до хората, които не са с мен вече, и репетиционната зала- защото танцът е част от мен.

10-ти въпрос: Сладко или солено?
Ме: Сладко :) И бих препоръчала- Chocolate- Joanne Harris

Беше ми приятно. И сладки сънища :)

0 коментара:

Публикуване на коментар

Template by:

Free Blog Templates